تا حالا در مورد گل دقیقه 2 در بازاریابی چیزی شنیدین؟!

 

موفقیت یه معامله تا حد زیادی به برخورد اولیه با مشتری بستگی داره

 

در واقع اگه تو اولین برخورد نتونین اعتماد مشتری رو جلب کنین بعیده که معامله به نتیجه برسه

 

مثلا قرار یه جشنواره ویژه برگزار کنین و قراره اطلاع رسانی این جشنواره از طریق ارسال پیامک انبوه باشه، اگه بعد از اولین تبلیغات به هر دلیلی مثل اشغال بودن تلفن شرکت یا نبود نیروی کافی نتونین پاسخگوی نیاز و تماسی که مشتری باهاتون میگیره باشین :

 

  • فرصت و از دست دادین،حتی ممکنه فرصت رو 2 دستی تقدیم رقیب کرده باشین در هر صورت شما حس و تو مخاطب ایجاد کردین
  • و از همه بدتر ،امتیاز منفی برندتون تو ذهن مخاطبه

 

 

اما اگه بتونین تو اولین برخورد با مشتری رضایتشو جلب کنین در واقع شما گل دقیقه 2 زدین.

 

  • شما امتیاز برنده رو دارین

 

میخوام یه امکان با عنوان منشی پیامکی اَوِستا رو بهتون معرفی کنم که بستری رو براتون فراهم میکنه که بهترین نتیجه رو از تبلیغات پیامکتون بگیرین

 

پاسخ خودکار:

 

 

مثلا زمانی که قراره به افراد برای بیمه ی عمر مشاوره بدین ، تو متن تبلیغات چه از طریق( پیامک، بیلبورد یا کاتالوگ) از مخاطبین بخواین برای دریافت مشاوره عدد 1 رو بفرستن

 

 

وقتی افراد عدد یک و میفرستن منشی پیامک متن آماده مورد نظر شما رو برای این شماره ها ارسال می کنه مثلا "کارشناسان در کوتاهترین زمان ممکن برای ارائه ی مشاوره با شما تماس خواهند گرفت"

 

با این کار حتما افراد بیشتری حوصله میکنن تو فراخوانتون شرکت میکنن و شما هم فرصت بیشتری برای دارین

 

افزودن شماره به دفترچه :

 

 

یا حتی میتونین از طریق منشی پیامک شماره ی این افراد و تو منوی دفترچه تلفن پنل ذخیره کنین تا لیستی از فرصت های تون داشته باشین.

 

حتی اگه مشاوره ی فعلیتون فرصت ها رو تبدیل به مشتری نکنه می تونین تو دوره ی بعدی تبلیغات رو با این شماره ها شروع کنید شماره هایی که از قبل ذخیره داشتین سرنخ هایی بودن که یه بار بهتون اعلام نیاز کردن مطمئنا این دفعه شانس بیشتری برای محصولتون دارین.

 

 

 

حذف شماره از دفترچه تلفن

 

 

 

 

 

امکان جالب دیگه ای که تو این منو می تونم بهتون معرفی کنم امکان حذف از دفترچه تلفن پنله.

 

خیلی وقتا شده حتی برای خودمون پیامک هایی میاد که وقتی متنشو میخونیم پیش خودمون میگیم عجب اشتباهی کردم که شمارمو بهشون دادم یا فکر کنیم که دیگه به این محصول نیاز ندارم و دوست ندارم همش پیامکشون واسم ارسال بشه

 

واسه اینکه پیامک شما این حسو به مخاطب نده می تونین تو متن پیامتون بنویسین "اگه تمایل به دریافت پیامک های ارسالی ما ندارین کلمه ی لغو رو ارسال کنین"

 

با تنظیم این کلمه تو منشی پیامک ،شماره هایی که کلمه لغو رو براتون ارسال میکنن از گروه دفترچه تلفن حذف میشن.

 

با این کار هم شما هزینه ی هرچند کم اما اضافه پرداخت نمیکنین و هم حس احترام رو به گیرنده ی پیامک منتقل کردین مطئنا با خوندن متنتون حتی اگه نیاز به محصولتون نداشته باشن از اینکه به حریم شخصیش احترام گذاشتین احساس رضایت میکنه

 

ارسال پیامک به مخاطبین دفترچه تلفن:

 

 

بزارین با یه مثال این امکان و بهتون معرفی کنم :

 

معمولا اعضای فعال هیئت های مذهبی از ارسال پیامک های گروهی برای اطلاع رسانی جلسات و مراسمات استفاده میکنن.

 

فکر کنین شما هم مسئول اطلاع رسانی بابت تغییر تاریخ یکی از از این جلسات هستین اما دسترسی به اینترنت برای ورود به پورتال کاربریتون ندارین!!

 

اما اگه از قبل از یکی از امکانات منشی پیامک با عنوان "ارسال پیامک به مخاطبین دفترچه تلفن" رو فعال کرده باشین ،فقط کافیه با شماره موبایلتون پیامک مورد نظرتونو به خط اختصاصیتون پیامک کنین،منشی پیامک متن مورد نظر به گروه ذخیره شده تو پنل ارسال میکنه.

 

و شما تو هر موقعیت مکانی که باشید فقط با ارسال پیامک از گوشی همراهتون به دوستانتون نشون دادین به مسئولیتی که دارین پایبند بودین

 

مثالایی که براتون زدم بخشی از امکاناتی که منشی پیامکی اَوِستا در اختیارتون قرار میده

 

پیشنهاد میکنم سری به سامانه پیامکی اَوِستا بزنین تا بینین عصر دیجیتال چطور به کمکتون میاد تا به بهترین شکل کنار مشتریانتون باشین.


سامانه پیامک رایگان اَوِستا پیامک ,منشی ,تلفن ,دفترچه ,شماره ,کنین ,دفترچه تلفن ,ارسال پیامک ,منشی پیامک ,پیامکی اَوِستا ,اطلاع رسانی ,منشی پیامکی اَوِستا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

DIGIKALA ارس مگا پک | دانلود پکیج فایل های کم یاب کاملا رایگان نکست فیلم خرید اینترنتی دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم (PUBG)MOBAIL